Ta sig an en häst

Tagliabue

Trådstartare
Fått erbjudande om att ta mig an en häst i stallet att träna. Tränaren har lessnat på denna pissmärr ;) och ger mig en chans, hur mkt kan jag ta betalt för att träna?

Sv: Ta sig an en häst

Ska du ha den hemma? Eller ska du bara tränaoch sköta om. För ska du bara träna och sköta om kan du ta 2000/mån men ska du ha den i träning hemma hos dig plusar du bara på utgif terna. Mina hästar kostar 3000/mån. Just nu e det billigare när dom inte äter nåt hö/hösilage.

Han som tränar hästen är den jag hyr in mina hästar hos. Jag köper eget hö och foder, och han köper sitt. Så hästen kommer äta hö och foder som ahn köper, det enda jag gör är att träna och sköta om hästen.

Han som tränar hästen är den jag hyr in mina hästar hos. Jag köper eget hö och foder, och han köper sitt. Så hästen kommer äta hö och foder som ahn köper, det enda jag gör är att träna och sköta om hästen.
Antingen ska du ha betalt/dag eller så kommer Ni överrens om delar av prispengar om det blir några.
gulan

Egentligen inte så svårt. Ta kostnader du har för hästen och lägg på vad du tycker värdet av ditt arbete ska kosta. Var inte blygsam.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
11
· Visningar
639
Senast: Badger
·
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: Hello
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Blyger
·
Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka