Ta med annan häst

Remix

Trådstartare
Ska iväg och tävla imorgon och har blivit tvungen att göra ett hästbyte.
Har mejlat dom (fanns inget nummer att ringa förens under tävlingsdagen) för 2-3 dagar sen men inte fått nått svar. Nu till min fråga.
Vågar man åka med "fel" häst och göra ett hästbyte där? Hoppar dom 2 första klasserna.

Sv: Ta med annan häst

Om hästarna ska gå samma klasser så hade jag vågat göra det. Spelar ju inte så stor roll då, värre om du byter klass och det kanske är fullt/begränsat antal starter:)
Lycka till!

Sv: Ta med annan häst

Jag hade åkt! Hästbyten brukar inte vara något krångligt. Se till att vara där i god tid bara (redan när sekretariatet öppnar), eftersom du trots allt måste byta kategori. Och var ödmjuk och trevlig, så brukar allt lösa sig ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 417
Senast: Brynja
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 170
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 591
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025