Ta med annan häst

Remix

Trådstartare
Ska iväg och tävla imorgon och har blivit tvungen att göra ett hästbyte.
Har mejlat dom (fanns inget nummer att ringa förens under tävlingsdagen) för 2-3 dagar sen men inte fått nått svar. Nu till min fråga.
Vågar man åka med "fel" häst och göra ett hästbyte där? Hoppar dom 2 första klasserna.

Sv: Ta med annan häst

Om hästarna ska gå samma klasser så hade jag vågat göra det. Spelar ju inte så stor roll då, värre om du byter klass och det kanske är fullt/begränsat antal starter:)
Lycka till!

Sv: Ta med annan häst

Jag hade åkt! Hästbyten brukar inte vara något krångligt. Se till att vara där i god tid bara (redan när sekretariatet öppnar), eftersom du trots allt måste byta kategori. Och var ödmjuk och trevlig, så brukar allt lösa sig ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 289
Senast: Enya
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 024
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 658
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 209
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈