Ta bort tråd?

S

sandrorita

Hur gör man för att ta bort gamla trådar som man själv inte vill ha kvar. OBS! Som man själv har lagt ut/startat? :)

Sv: Ta bort tråd?

Är det Gunnar som man måste få tag på för att ta bort trådar i forumet? Iaåfall hur får man tag på han? :) OM det inte är det, hur får man tag på den som kan ta bort det? :)

Sv: Ta bort tråd?

Generellt sett kan man inte ta bort trådar, men om du har gjort ett stort misstag kan du fråga moderatorn för det aktuella forumet snällt. Men det är undantag mer än regel och överlag får du vara beredd att tänka efter före innan du postar en tråd.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: Alexandra_W
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Skällande hundar