S
Sunnny
Hur tar man bort en tråd som man har skickat...???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen dåligt att man inte kan ta bort en tråd man själv skapat!
Håller med. Om möjligheten att ta bort trådar fanns, så skulle antagligen forumet svämma över av trådar med rent skitsnack då man kan skriva precis vad man vill - så gott som utan konsekvenser, det går ju alltid att radera..
Nej jag tycker det är bra som det är. Ångrar man sig kanske man skulle tänkt till en extra gång innan man skapade tråden, eller formulerat sig annorlunda.
Det är inte alls bra om man kan ta bort trådar hur som helst.
Här på Buke kan man gå in och redigera (ta bort hela inlägget förutom rubriken) inom 15 minuter och det har faktiskt i vissa fall lett till total förvirring och grova påhopp.
Man ska alltid ha i åtanke att allt man skriver kan slå tillbaka på en själv på samma sätt som allt man säger IRL kan göra det.
Kan i form av moderator på andra forum säga att det är inte bra att man inte kan ta bort en tråd dock borde man sätta en tids stämpel (2 timmar som ett av de forum jag modererat) tex. Det kan bli lite mera "skitsnack" men ger också en TS ett sätt att stoppa detta vilken inte kan ske idag.
Vad jag vet kan man inte redigera rubriken på huvudinlägget. Inte ens moderatorerna kan göra det (de kan ju gå in och redigera i inlägg).
Men på efterförljande inlägg går det att göra.