Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni vet adressfältet överst på en internetsida? Där finns det ju en pil, och om man trycker på den kommer de senaste länkarna fram. Går det att ta bort en sån länk och isf, hur gör man?
Kontrollpanelen, Internetalternativ. Men sedan blev det knivigt. Har ju Vista på nya datorn och där såg det inte riktigt ut som det gjorde förr (det var bättre förr). Här finns det ngt som heter Webbhistorik, och då kommer det upp olika alternativ att rensa. Men jag vågar inte klicka där, då sist jag rensade så blev det gallskrik på gôbben.
haha jag har inte varit på nåt hemligt eller snuskigt ställe Men jag vill försöka vara mindre på en sida och då tror jag det hjälper att ta bort länken
Jag har också Vista och ska prova det du skrev! Men varför blev hubben så arg? Händer det något med datorn?
I Firefox går det ju att klicka på pilen, föra muspekaren över webbadressen så att den blir "mörkmarkerad" och trycka Delete så försvinner den. Samma sak med input-fält.
Dålig förklaring, så jag bifogar bild på när adressen/ordet är "mörkmarkerat"(markeringsfärgen brukar ju också bero på egna inställningar) Exempel
Upptäckte att det inte verkar fungera i mitt fall heller: IE 6.0.x på XP. Var nästan säker på att Microsoft hade implementerat en sådan simpel funktion. Sorry
IT & mobiler
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Juridik & Ekonomi
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
Hästmänniskan jag började fundera på hur jag köpt mina hästar och insåg att det fortfarande är så att den häst jag köpt för mest pengar var den första...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.