Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte man kan ta bort den helt, men du kan kryssa i "Only me", så att det blir en hänglåssymbol på den. Då är det bara du som ser den
Edit: Detta gör du genom att välja pennan under "About" på din profil. Sen klickar du "Edit" och sedan väljer du "Contact and basic info" i listan till vänster. Sen håller du musen över "Date of birth" och väljer "Only me" på sekretessen.
Såg nu hade visst redan klickat i "bara jag". Blev bara paff när den syntes och trodde den syntes för andra också!
Blockera personerna så borde de försvinna!annat FB bekymmer det dyker ibland upp förslag på " personer du kanske känner" om det finns folk där man helst inte vill bli påmind om kan man få bort dem då? Verkar som enda valet är att skicka en vänförfrågan vilket jag absolut inte vill?
Jag får för mig att "Personer du kanske känner" bland annat är de som varit inne och tittat på min profil. Kan det stämma?
Från facebooks håll förnekar de att de registrerar profilbesök. Jag är dock övertygad om att det påverkar people you may know, varför skulle annars t ex ett gammalt ex, från tiden innan facebook och som jag inte har några gemensamma vänner med, dyka upp där? Eller ragget som jag inte har varit kompis med på fb och inte har några gemensamma vänner med, och som började dyka upp i den listan efter att jag dumpade hen..?Jag får för mig att "Personer du kanske känner" bland annat är de som varit inne och tittat på min profil. Kan det stämma?
Jag googlade lite och vi är verkligen inte ensamma om att ha observerat detta. Tycks vara en utbredd teori som styrks av otaliga anekdotiska bevis men ingenting nämns om det från facebooks håll.Ja, jag ser också tydliga tecken som pekar mot att FB visst registrerar vem och var man tassar runt.