Ta bort en adress i adressmenyn.

L

lime

Hur får jag bort en adress i adressmenyn, råkade få dit en som jag inte vill att dottern klickar på :o, men vill behålla de andra. Har försökt radera den i "tidigare" men den försvinner inte i menyn.
 
Om du menar att du har lagt till den i favoriter så kan du om du använder internet explorer klicka på favoriter-menyn, sen väljer du ordna favoriter. Klicka på länken och välj sen ta bort. Då får du en fråga om du vill lägga den i papperskorgen, svara ja. Sen får du tömma papperskorgen. Om du använder nån annan webläsare så får du tala om vilken det är.
 
Gå in på Komplettera automatiskt och välj att bara ta bort webadresser om du vill att de inte ska fyllas i automatiskt. Men då försvinner nog alla (om du menar på adressraden), vet inget annat sätt...
 
Nej den ligger inte under favoriter, den ligger under "adress" döruppe.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
285
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 157
Senast: cassiopeja
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 505
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp