ta bort användare?

Sv: ta bort användare?

DU lyfter huvudet några cm och läser den nålade tråden högst upp i forumet... ;) ;)

Nej nej - hur man tar bort en användare var det ju.
Ponera att jag vill ta bort Carolus. Då markerar jag hennes namn i presentationen och dubbelklickar. Vips så finns inte Carolus mer. Inte i hela universum.

Förlåt TS jag var bara tvungen att skoja lite.

Man kan inte ta bort ett användarkonto utan struntar bara i att logga in och med tiden så försvinner användarkontot.;)

Det står i den tråden jag hänvisar till... ;)
'
häreller??? Iaf rubriken och så vitt jag vet så står det i inlägg nr 1 skrivet av gunnar
Jag raderar inte längre användarkonton på begäran. Vill man att kontot skall raderas låter man bli att logga in och efter minst ett år sker detta automatiskt.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 369
Senast: Fetaost
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
798
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info