Szkopul in memorian

Sv: Szkopul in memorian

Väldigt tråkigt att höra!
Men han fick ett långt och gott liv.

Själv är jag oerhört nöjd med min lilla tös som såg ut så här för en månad sen
http://smg.photobucket.com/albums/v426/Cezzan/Cebula/?action=view&current=MOV00439.mp4

Lägger också in en bild på Szkopul där jag tycker att han var så vacker
Szkopul6.jpg

Beklagar !! Och sänder en tröstande tanke till er.Han är i gott sällskap där uppe.

Beklagar eran förlust.

Han har satt sina spår och kommer bli ihågkommen:love:

beklagar förlusten över fina gentlemannen

kommer aldrig glömma när han lekte allan med mig i skötarsnöret på en tävling i Malmö för många år sen... -96 tror jag det var :o men det fanns ju snygga brudar i närheten ;)

Beklagar, och en förlust för aveln också, men skönt han fick chansen att bli gammal i alla fall.

Sån tur jag haft som har fått 11 mycket fina och trevliga avkommor efter honom, senast i år ett stoföl som blev klass ett på fölbedömningen i Enköping.

Så otroligt tråkigt att höra..
Men är så tacksam över vår fina lilla hingst och så otroligt glad att vi ska få en fölis till efter Szkopul till nästa år..

Beklagar förlusten, han verkar ha varit en fantastisk hingst! Jag har sett flera avkommor jag verkligen gillat!

Så trist. Jag missade att få se honom "live" i sommras när damerna var på station men vi har i alla fall 2 dräktiga med honom.

jag beklagar verkligen!
har nyligen köpt en av hans avkommor, Scoop som tråkigt nog blev lektionshäst ett litet tag tills jag blev kär och köpte henne :)
fick hennes pass och passade på att kolla upp hennes släkt och fick många sökresultat på szkopul. blev verkligen jätteförvånad över hennes fina fader! inte nog med att szkopul och scoop är så otroligt lika <3

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 795
Senast: Puffindog
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 813
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025