Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kommer aldrig glömma när han lekte allan med mig i skötarsnöret på en tävling i Malmö för många år sen... -96 tror jag det var men det fanns ju snygga brudar i närheten
Sån tur jag haft som har fått 11 mycket fina och trevliga avkommor efter honom, senast i år ett stoföl som blev klass ett på fölbedömningen i Enköping.
Så otroligt tråkigt att höra..
Men är så tacksam över vår fina lilla hingst och så otroligt glad att vi ska få en fölis till efter Szkopul till nästa år..
jag beklagar verkligen!
har nyligen köpt en av hans avkommor, Scoop som tråkigt nog blev lektionshäst ett litet tag tills jag blev kär och köpte henne
fick hennes pass och passade på att kolla upp hennes släkt och fick många sökresultat på szkopul. blev verkligen jätteförvånad över hennes fina fader! inte nog med att szkopul och scoop är så otroligt lika
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.