turbofling
Trådstartare
Vi funderar pa om vi ska ha en syskonvagn eller inte. Sambon tycker inte att det behövs men det tror jag. Han har iaf sagt att om det blir en syskonvagn vill han inte ha en pa bredden.
Har tittat pa dessa som är pa höjden/längden utan att bli 3m langa.
Britax B-dual
Fanns inte hemma i affären än men kunde tas hem sa vi far titta pa den.
Verkar smidigt även om jag inte gillar att ha den lilla sa langt ner. Bra att man kan vända översitsen som man vill. Har läst att det gar att använda mjuklift i syskonsitsen men har inte hittat sa mkt info om det. Ser ut som det blir väldigt tajt för den som gar om syskonsitsen är i liggläge. max 15kg/sits känns lite lite. Bra pris
Phil&Theds
Liknade som ovan men gar inte att vända. Dyrare än ovan.
BabyJogger citySelect
Är väl min favorit egentligen men den är DYR. Inte jättebra heller sa länge den minsta behöver ligga.
Ngn som har ngr kommentarer kring dom här vagnarna, eller har tips pa andra?
Har tittat pa dessa som är pa höjden/längden utan att bli 3m langa.
Britax B-dual
Fanns inte hemma i affären än men kunde tas hem sa vi far titta pa den.
Verkar smidigt även om jag inte gillar att ha den lilla sa langt ner. Bra att man kan vända översitsen som man vill. Har läst att det gar att använda mjuklift i syskonsitsen men har inte hittat sa mkt info om det. Ser ut som det blir väldigt tajt för den som gar om syskonsitsen är i liggläge. max 15kg/sits känns lite lite. Bra pris
Phil&Theds
Liknade som ovan men gar inte att vända. Dyrare än ovan.
BabyJogger citySelect
Är väl min favorit egentligen men den är DYR. Inte jättebra heller sa länge den minsta behöver ligga.
Ngn som har ngr kommentarer kring dom här vagnarna, eller har tips pa andra?