S
skruttplutt
Hej, jag är ny här....
Jag och min sambo har köpt två kattungar precis.
De är två killar, syskon. Pappan är Russian blue och mamman en norsk skogskattblandning. De är helt kolsvarta!!
De är såå mysiga och spinner bara man titar på dem.
Det märkliga är att Ville som var den lugna och mysiga innan de kom till oss har bytt personlighet. Han busar mest hela tiden, men vill ändå ha all uppmärksamhet. Myser och spinner och ska helst ligga på mig eller sambon.
Valle som var den busiga innan han kom till oss har blivit precis tvärtom.
Han leker sällan utan bara ligger och sover överallt. Jag tror han blivit deppig...
Men så igår så höll de på och leka vilt med varandra och jagade varandra genom lägenheten fram och tillbaka och runt och runt.
Sen hör man hur nån av dem gnyr och gnäller.
Då har Valle tagit i med hårdhandskarna och slåss med Ville.
Vi tar isär dem och lugnar ner dem. Sen fortsätter det flera gånger under kvällen.
Nu är jag rädd att lämna dem ensamna alls.
Nån som har nåt tips eller råd??
Jag och min sambo har köpt två kattungar precis.
De är två killar, syskon. Pappan är Russian blue och mamman en norsk skogskattblandning. De är helt kolsvarta!!
De är såå mysiga och spinner bara man titar på dem.
Det märkliga är att Ville som var den lugna och mysiga innan de kom till oss har bytt personlighet. Han busar mest hela tiden, men vill ändå ha all uppmärksamhet. Myser och spinner och ska helst ligga på mig eller sambon.
Valle som var den busiga innan han kom till oss har blivit precis tvärtom.
Han leker sällan utan bara ligger och sover överallt. Jag tror han blivit deppig...
Men så igår så höll de på och leka vilt med varandra och jagade varandra genom lägenheten fram och tillbaka och runt och runt.
Sen hör man hur nån av dem gnyr och gnäller.
Då har Valle tagit i med hårdhandskarna och slåss med Ville.
Vi tar isär dem och lugnar ner dem. Sen fortsätter det flera gånger under kvällen.
Nu är jag rädd att lämna dem ensamna alls.
Nån som har nåt tips eller råd??