Syrlig som tusan

Smoothi

Trådstartare
Har upptäckt den här kladdkakan som delikat :d. Men den är lite för syrlig så syrlig att den sticker ut genom öronen. Å typiskt svenskt 🤣🤣🤣. Har ni provat den och isf vad tycker ni?


16824176389884411790603285453489.jpg
 
Man upplever syrlighet olika.

Jag kan glatt tugga i mig en citronklyfta. andra grimaserar bara de får en droppe en annars söt kaka.

Tror det är som koriander. Som enligt mig smakar skitäckligt. :D
 
Jag sticker ut hakan och säger att jag sällan tycker att citronkladdkaka är gott, oftast för att den är just för sur. Och ändå gillar jag vanligtvis sura saker!
 
Jag gillar inte sockerkakor eller muffins med citronsmak, men i kladdkaka borde det väl bli annorlunda? Annars är ju citron mumma!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
752
Senast: hollypolly
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
737
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 927
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp