karamelldrottningen
Trådstartare
Får inte vara med i visningsantalet. Såg det nyligen av en slump och har nu testat öppna flera nya trådar och samma sak där. Då är ju hela antalet visningar helt missvisande om inte alla räknas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det kan inte stämma då andras inlägg uppdateras betydligt fortare än så och kommer med i visningsantalet.Nu är jag inte 100% säker på vad ni frågar men vad jag vet körs uppräkningen av antalet visningar en tråd har ett par gånger per timme, vilket gör att siffran inte ändras innan nästa körning. När körningen sker räknas alla visningar upp.
Jag förstår nog fortfarande inte riktigt vilken siffra, var, det gäller?
Borde ju i a f ge en fingervisning, även om den exakta siffran inte är korrekt.Under varje tråd står det ”antal visningar” där står det hur många som läst tråden, eller gått in på den. Men antalet stämmer inte så egentligen skulle den infon kunna tas bort när den ändå är felaktig
Jag gör ett försök till att förklara.Under varje tråd står det ”antal visningar” där står det hur många som läst tråden, eller gått in på den. Men antalet stämmer inte så egentligen skulle den infon kunna tas bort när den ändå är felaktig