sy upp klader..

doleron

Trådstartare
ar i thailand just nu och kom pa den ypperligt smarta ideen att jag ska sy upp en finfin skjorta, eller tva, att ha nar jag tavlar :idea:

nagon som har nan ide pa nagon rolig farg/modell eller liknande?
sjalv ar min fantasi lite dalig just nu. (man blir trog av att inte gorna nagot vettigt pa ett bra tag.)

kan ju meddela att jag rider en fjording och har svarta skydd och svart padd (funderar dock pa att kopa en fin filt nar jag kommer hem) och en svart kack hatt. for tillfallet har jag blont har, om det kan vara till nagon hjalp.

alla forslag ar valkomna! :banana:

Sv: sy upp klader..

Ja varför inte en svart i sidentyg, lite figursydd. Finns snygga tyger i både glansigt siden och min favo råsiden!
En vit är aldrig fel heller :d
Du kan kanske få in de andra färgerna ( som matchar hästen) i skjortan.
Dvs svart med lite vitt någonstans:crazy: Eller kanske med något silverbrodderi, silverknappar eller något. de har ju mycket att välja på ;) om du tar brodderier så försök att få ungefär samma brodderi på en lös tygbit med dig hem (två stycken) lite större kanske.
Köp padd eller gammal pad och sy dit i kanten.
matchande och supersnyggt :d
Samma sak med den vita. Lite svarta broderier i lite glittrande material och glansiga knappar.
Beige passar ju bra det också :)
Väst över skjorta är ju snyggt det också.
Det är ju inte så dyrt där borta :D

Sv: sy upp klader..

om du tar brodderier så försök att få ungefär samma brodderi på en lös tygbit med dig hem (två stycken) lite större kanske.
Köp padd eller gammal pad och sy dit i kanten.
matchande och supersnyggt :d

ah det var ju ett smart tips :idea:
forsokte ga runt och kolla lite tyger och sant igar, men alla ar ju sa forbannat pa sa man tappar ju lusten att ga in. och nar man sajer att man inte vill kopa nagot direkt ser dom ju sa himla fornarmade ut, precis som att man just slagit dom pa kaften eller natt.
naval, har ju anda en hel del dagar kvar sa nagot ska jag nog hitta :smirk:

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 263
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hemmet Har de flesta ingen aning om hur skunk luktar. Det gar inte att beskriva. Graden av vidrighet ar varre an nagon kan forestalla sig om...
2
Svar
34
· Visningar
4 595
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: Disen
·
Äldre Argh jag ar sa arg pa mig sjalv, och pa datorn for att den sakcade ihop sa att sidan inte sparades. Men hittade for nagon vecka eller...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka