Sy en mantel?

Sv: Sy en mantel?

Då får du också ett PM :p:love: Mitt lajv arrangeras just för att jag inte tycker att det finns tillräckligt bra myslajv nu för tiden.
 
Sv: Sy en mantel?

Om jag ar pa andra sidan ankdammen sa kommer jag absolut! ^^ nan gang ska vi val lyckas hitta tid for en sverigesemester (och hehehe.. man kan la dra med karlen pa det med.. ;))


Jag tror att fantasylajvandet drunknade i den postapocalyptiska vampyr vagen! ;) Det gar val mode i allt.. och mjo, markte mina sista ar i sverige att mysiga, laid back, fantasylajv var det inte sa manga...

uhm undrar hur knapp folk tror man ar om man gar ut, kokar lite soppa over en eld o nynnar gamla sanger nan kvall >.< lol
 
Sv: Sy en mantel?

Ja, Sverige har som sagt gått ner sig lite. Eller gått ner sig, det har blivit mer nyskapande. Det är som sagt helt okej, men totalt opassande för mig som gillar snygg utrustning.

Haha, frågar mig samma sak ibland... Tror att folk skulle titta lite snett kanske. Sambon får en "du är knäpp"-glimt i ögonen när jag med ett brett leende och nostalgisk blick serverar Lajvsoppa här hemma, dvs rotfruktssoppa.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en tax som är otroligt frusen på vintern. Nu har han även skadat ryggen så i vinter vill jag verkligen hålla honom varm och torr...
Svar
3
· Visningar
6 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp