Sy egna Hästgrejor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Arinze
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 718
A

Arinze

Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister

Jag är pågång att börja sy ett fleecetäcke till fullblod men jag behöver lite råd ..kan man rita av ett vanligt utetäcke fast sedan minskta lite på storleken eller hur kan man på annat sätt mäta så att det blir rätt? :confused:

Vad har ni sytt för något själva och hur har ni gjort det? Material, mall osv...

Och till sist... Vad tycker ni om att göra fleecesaker av vanliga fleecefiltar med häftiga tryck på? ;)
Kram Anna :):p

Sv: Sy egna Hästgrejor

ja du, jag har bara sytt läder saker träns grimmor mm d e jätte kul d tycker jag du ska börja med!
låter kul att sy av vanliga fleece filtar har själv planerat att sy ett täcke av det men då tar jag hjälp av svärmor! lycka till

Sv: Sy egna Hästgrejor

Det finns redan en sån här tråd där att möjliga tänkbara tips finns! ;)
Och för övrigt har precis samma titel ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Snubbelfot
·
S
  • Låst
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister:idea: Jag... 144 145 146
Svar
2 905
· Visningar
392 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring

Hästrelaterat

Tillbaka