Elanor

Trådstartare
På söndag är det dags att slåss om klubbmästartiteln igen!
Vilka ska till Cross Creek, och vad ska ni rida för klasser? :idea:

Sv: SWR's KM

Själv ska jag starta i Trail och Pleasure Youth. Syrran ska göra ett försök som bästa allround ekipage, så det blir WH, reining och trail open! :D

Vi har inte kommit igång galoppen. Vi har inget bra underlag (ingen ridbana) att träna på och han vill inte hålla igång den ordentligt.
Jag ville haft WoT klasser....och förstår inte riktigt konceptet de lagt upp. Ha E-klasser utan en enda WoT :(

Hm ja det kan man ju fundera på. Det är ju väldigt vanligt med WoT Pleasure om inte annat! Det var tråkigt :( Men din travare då? Ska du inte rida henne?

Min travare har gjort sitt tyvärr, både tävlingsmässigt och kanske tom. ridmässigt. Hon har har dragit på sig en senskada.

Ja, jag har ju redan härjat en del om denna tävlingen:o och frågat ut er om ditt och datt:D
Har haft svårt att bestämma mig, är sugen på många grejor och på vissa absolut inte.Modet går upp och ner, någon som känner igen det:confused::)
Det ska bli väldigt roligt och spännande i alla fall!!

Jag är fortfarande osäker men en liten trail vill jag gärna pröva på. Är väldigt nyfiken på några av de andra också. Men som sagt är inte säker. Anmäler mig på plats.:)

Jag vann båda mina klasser, trail och pleasure youth. Syrran vann sin Trail (hon red så sjukt bra! Fick 70 poäng!!) och sedan kom hon 3a i horsemanship och 5a i reining.

Men hur kul är det att tävla när det är så himla få starter!? :devil: Det var väl max 15 ekipage på plats :confused:

Grattis!
Japp,jag var där!
Tävlade i E-klass hela tiden. Var ensam i en klass och lyckades ändå inte vinna den,haha, bra gjort va?! Red ju galet mönster...:crazy: Det hände att jag red fel mönster fler gånger.. Black out, plus att det är inte lätt att komma ihåg alla mönster. En träningssak antar jag. Men jag vann 2 klasser...
Det var min första tävling och jag tyckte den var jättetrevlig på alla sätt!
Var du nöjd?

Håller med ...det var 19 ekipage totalt men var är allt folk...???? Inget roligt att tävla i en klass med max 6 deltagande... men man får vaö ta det som träning men ändå... hmmm hur ska jag klara att tävla på harvest då??? Tror jag backar ur... är det nån som känner till namnen på folk så det inte bara är ELIT... kollade startlistorna och jag känner inte igen nåt namn... all breeds pleasure hjälp vad gör jag... vill ju inte skämma ut sig... ellerhur???

Vade du som red på den mörkgråa hästen? :idea:

Jag är ganska nöjd med mina ritter. Jag klantade mig big time i trailen så hon slog i alla travbommar :rofl: *bonk-bonk-bonk-bonk!!* Men hon har börjat sidepassa som en gudinna så jag är nöjd! Pleasure tyckte jag gick dåligt, men min syster sa att det såg bra ut så. jag får lita på henne :)

Du kommer klara dig skitbra på Harvest!! Lovar att du hamnar i toppen ;) Du underskattar dig själv för mycket! Lilleman är ju hur bra som hällst

Japp, mörkgrå häst...!
Jag kom ihåg din systers fina trail. Jag tror jag har koll på vem du var oxå, men inte riktigt säker. Vill du ge en ledtråd:crazy:

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: shebeen
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Emro
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 462
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka