Zolimita

Trådstartare
Vill veta mer om honom och de avkommor han lämnat.Skulle bli jätteglad om någon har en bild,har försökt hitta bild på nätet.

Sv: Swift 690

Swift!

swift.jpg

Tips om du vill hitta bilder: sök på google.com där du kan välja att söka på bilder. Söker du på Swift 690 får du upp den bilden Görel la in i två versioner.

Swift var en tysk hingst, ganska stor men med en mkt bra typ. Han har över lag lämnat "snygga" avkommor. Många av dom har rört sig lätt, men har oclkså varit ganska så nerviga, tuffa och "svåra".
Men som sagt en förädlare med helt acceptabelt resultat.

Sök här på avels sidan, är inte länge sedan det var en tråd om Swift har jag för mig.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Såg precis att det från och med nästa år blir obligatoriskt att genomföra test av andningen på mops samt engelsk och fransk bulldogg...
2
Svar
37
· Visningar
3 448
Senast: AraSlei
·
Trädgård & Växter Jag har tillgång till mängder av jättefina vinterpäron., vet dock inte vad sorten heter. Men vad gör man med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
534
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025