Sweden horse show

_Charlotte_

Trådstartare
Det är nu bara fyra månader kvar tills hästfesten i huvudstaden är igång :banana:
Ska ni dit? Vilken/vilka dag/dagar?

Jag vill åka, men dels är det en bit att resa och sedan kan jag inte bestämma mig för vilken eller vilka föreställningar jag vill se :cautious: Jag har inte möjlighet att vara borta hela helgen, så en dag är vad jag har. Kan inte bestämma mig bara för vilken dag!
 
Funderar också på att åka ner men det är ju en bit som sagt..
Får ta och fundera ett tag till tror jag ;)
 
Har aldrig varit på den showen, så är sugen på att åa i år!
Både Göteborg och Falsterbo är ju självklara, så varör inte SIHS? ;)
Vet dock int vilka dagar... fredag och söndag låter ju bäst Är intersserad av sport, inte en massa kändishoppningr o dylik.
 
Det är nu bara fyra månader kvar tills hästfesten i huvudstaden är igång :banana:
Ska ni dit? Vilken/vilka dag/dagar?

Jag vill åka, men dels är det en bit att resa och sedan kan jag inte bestämma mig för vilken eller vilka föreställningar jag vill se :cautious: Jag har inte möjlighet att vara borta hela helgen, så en dag är vad jag har. Kan inte bestämma mig bara för vilken dag!

Jag tror jag ska åka måste ju vara historisk och vara där första året i sin nya lokal=)
 
Jag tror vi skulle ha något möte i samband med SIHS så när man ändå är där och får resa och boende betalt får man väl passa på att gå på showen också :p
 
Jag och en av mina bästa kompisar har pratat om att åka dit i flera år nu, och vi har tänkt boka biljetter nu i helgen. Vi har tänkt ta en heldagsbiljett för lördagen :)
 
Åker torsdag-fredag i år! Blir hotellövernattning och heldagar, ska bli riktigt kul! Åker varje år tillsammans med en vän, första året vi kör två dagar dock...
 
Drar upp tråden igen, nu börjar det ju närma sig!

Blev inget möte men däremot skall vi hålla i en punkt i paddockprogrammet på mässan fredag och lördag eftermiddag! Så jag får resa och boende betalat iaf ;)

Så jag tror jag skall köpa biljett till Torsdagens kvällsföreställning med inomhusterrängen + fredag förmiddag med Klinkes clinic + Lövsta och unghästarna dressyr! :love: Sedan funderar jag på lördag förmiddagen och kvällsföreställningarna också... När man ändå är där menar jag :angel:

Börjar bli riktigt taggad! :banana:
 
Jag ska gå Tors kväll och lördag.

Om det blir mer beror nog på hur pigg jag är, är ledig på fredagen också.
 
Jag jobbar i uppstallningen.
Ska försöka att gå och titta på torsdag kväll, skulle nog vilja se Klimkes clinic också, nån mer kvällsshow och küren men får se lite när det behövs mest folk.
 
Ska dit på lördagen. Verkligen inte något jag hade kommit på själv men ett par kompisar drar med mig och det ska bli jättekul! :D Programmet på torsdagen var dock det som lockade mest, men det var smidigare med lördagen.

Hoppas att mässan är rolig också, vore kul att kunna shoppa loss lite innan kvällsföreställningarna börjar. Brukar det vara outhärdligt mycket folk? Hemska överpriser? Helt slutsålt framåt lördagen? :nailbiting:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 073
  • Artikel
Hästnyheter Sweden International Horse Show vill göra det möjligt för fler ridklubbar att gå tillsammans på vinterns stora hästfest - därför...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: valy
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 816
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp