svullna ben :S hjälp!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare success
  • Startdatum Startdatum
Sv: svullna ben :S hjälp!

Just då hade hon ingen aktiv mugg, och den har heller inte kommit tillbaka efter att jag började med lactacyden. Den håller helt enkelt hennes hud mjuk vilket även hjälper att hålla muggen borta. Annars tycker jag alosin är en underbar uppfinning till det mesta under kotleden :D

Sv: svullna ben :S hjälp!

Just då hade hon ingen aktiv mugg, och den har heller inte kommit tillbaka efter att jag började med lactacyden. Den håller helt enkelt hennes hud mjuk vilket även hjälper att hålla muggen borta. Annars tycker jag alosin är en underbar uppfinning till det mesta under kotleden :D

Ska köpa mig en flaska då ;) Älskar att ha massor med huskurer i stallet då dom alltid kan behövas till något ;)

Liknande trådar

Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 671
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
562
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
2 024
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej! För 2 veckor sen hittade jag min häst lite svullen/gallig på insidan av sitt ena framben. Svullnaden är mjuk och bara ytterst liten...
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka