A
Alpin87
Ja min häst och en vän var med i en olycka med en lastbil och var bara centimetrar från att bli påkörd Men hon klarade sig med en avsliten sko som antagligen fastnade i lastbilen på någon sätt..
Det här hände för två dagar sen och hon är veterinärkollad och sådär för ett sår på ballen och svullna bakben. Han OK:ade henne och sa att jag kunde släppa ut henne i hagen och börja rida igen. Han trodde svullnaden berodde på att hon stått stilla drygt ett dygn men hon brukar inte reagera så.
Att linda hjälper inte, att värma hjälper inte, att kyla hjälper inte
Hon är inte halt och har inte ont.
Kan det hjälpa att hon får röra på sig? Det får inte vara någonting hemskt med henne, jag vet jag e fånig men det är ju min älskling det handlar om
Vad ska jag göra? Vad tror ni?
Det här hände för två dagar sen och hon är veterinärkollad och sådär för ett sår på ballen och svullna bakben. Han OK:ade henne och sa att jag kunde släppa ut henne i hagen och börja rida igen. Han trodde svullnaden berodde på att hon stått stilla drygt ett dygn men hon brukar inte reagera så.
Att linda hjälper inte, att värma hjälper inte, att kyla hjälper inte
Hon är inte halt och har inte ont.
Kan det hjälpa att hon får röra på sig? Det får inte vara någonting hemskt med henne, jag vet jag e fånig men det är ju min älskling det handlar om
Vad ska jag göra? Vad tror ni?