K
kiablo
Hej, min bästa kompis häst har nån mystiskt som vi inte riktigt vet vad det e, lr vad det kan bero på.Hon e tjock och svullen ifrån knäet och ner till kotan, framskenan.Hon har tagit dit vetrinären, och hon sa att det bara var att rida.Hennes häst har vilat i ca 3 - 4 månader, och det e ingen skillnad, för det e efter hon rider det blir tjockt, varmt och svullet.Hästen visar ingen hälta lr så.Men vi tror det kan vara en senskada, men vi e heller inte säkra.För verinären som vi har just nu e väldigt dålig ... tkr inte om henne alls.Men hon e tyvärr den närmaste som finns.Och sen så har dom inte så mkt pengar,för dom har andra djur,familj,sport, osv dom ska betala.Men jag kan förklara mer om ni vill veta, plz. kom med förslag vad vi kan göra åt minstonde, spola benet med kall lr varmvatten ? Linda? använda liniment ? ...Jag och hon hade tänkt och ta min häst till henne, och ha världens bästa sommar, som vi har drömmt om sen vi var små :/ ... vore ju dummt att låta det gå så här långt, för att inte bli av :/