Svullen rumpmuskel

Mollans

Trådstartare
Hej, min häst har sedan en vecka sedan varit svullen på vänstra bäckenbandet. Hon rör sig precis som vanligt, ingen feber och beter sig som vanligt när man klämmer och känner där. Hon har bara gått med ston så det kan inte vara att hon är dräktig. Någon som varit med om liknande? Försvann det efter ett tag eller var vet tvungen att kontaktas?

Hej, min häst har sedan en vecka sedan varit svullen på vänstra bäckenbandet. Hon rör sig precis som vanligt, ingen feber och beter sig som vanligt när man klämmer och känner där. Hon har bara gått med ston så det kan inte vara att hon är dräktig. Någon som varit med om liknande? Försvann det efter ett tag eller var vet tvungen att kontaktas?

Varför ringer du inte bara en veterinär och ber om råd utifrån hur det ser ut ? Det är gratis ? :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har varit svullen hasen vid spetsen i ca en vecka. Hon går själv i hagen, finns inga stenare eller träd i hagen, inte...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 212
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad... 2
Svar
26
· Visningar
2 867
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka