Svullen rumpmuskel

Mollans

Trådstartare
Hej, min häst har sedan en vecka sedan varit svullen på vänstra bäckenbandet. Hon rör sig precis som vanligt, ingen feber och beter sig som vanligt när man klämmer och känner där. Hon har bara gått med ston så det kan inte vara att hon är dräktig. Någon som varit med om liknande? Försvann det efter ett tag eller var vet tvungen att kontaktas?

Hej, min häst har sedan en vecka sedan varit svullen på vänstra bäckenbandet. Hon rör sig precis som vanligt, ingen feber och beter sig som vanligt när man klämmer och känner där. Hon har bara gått med ston så det kan inte vara att hon är dräktig. Någon som varit med om liknande? Försvann det efter ett tag eller var vet tvungen att kontaktas?

Varför ringer du inte bara en veterinär och ber om råd utifrån hur det ser ut ? Det är gratis ? :)

Liknande trådar

Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 797
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 964
Senast: fio
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 791
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama