JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sverige på andraplats i Nations Cup
Moderator
Hästnyheter
Nations Cup är en viktig del av Sveriges OS-uppladdning. Peder Fredricson och H&M Bahia inleder starkt med en tredjeplacering i en...
Hästnyheter
Dressyrens Nations Cup i Falsterbo blev en blöt historia, och Sverige gjorde så gott de kunde i regnet.
– Vi hade inte det starkaste...
Hästnyheter
De svenska juniorerna har hoppat Nations Cup i holländska Zuidwolde, vilket slutade i en stark andraplats. I det blågula laget red Linn...
Hästnyheter
Sverige valde att testa nya hästar i Nations Cup under fredagen, något som tog dem nästan hela vägen upp på pallen.
Enögd häst
Ridning Jag var flera år på kurser på ett ställe som hade en enögd häst. Hon var som de andra, inget konstigt. Jag var på dressyrkurser så vet...
Silver Girl
3 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag är så otroligt ridsugen men min kropp har sagt upp sig. Hostan börjar faktiskt bli rimligare, håller inte på att kräkas lika ofta...
Fiorano
4 minuter sedan
Svar: 1 134
Visningar: 88 265
Grenar
Rimlig köpkostnad/ hobbyhäst
Hästmänniskan När jag köpte häst för snart två år sedan hade jag mindre krav än dig; ville i princip bara ha en endast inriden unghäst att forma...
Emuliiaa
38 minuter sedan