Svenskt Galopp Derby 10/8

L

Lillaloppan

Så är det snart dax för Derbyt på Jägers! Skulle vara intressant att höra era tankar inför loppet och - framförallt - vem vinner?

Jag tror att Swing That Cat kan vara en stark aspirant till segern! Kanske är jag lite partiskt men sättet som hästen har vann bla Voterlöpning på var väldigt övertygande! Visst, det var bara 1730 men han var inte trött efter loppet och tror han kan var med och allvarligt utmana om segern!

Vad tror ni??

Sv: Svenskt Galopp Derby 10/8

Hmm ovanligt svårt att hitta vinnaren i år tycker jag. Vore ju extra kul om mr Ascot's Egon vann eller kanske Duriana? :D

Ja Egon "borde" vinna för Mr Ascot´s oehört generösa donation till Jägers men jag tror personligen att Swing that Cat har bättre skalle än Egon.. Sen vet man ju inte vad Points of View kan.. Master Kid har ju inte provat på Jägers någon gång så där är det ju lite osäkert. Men alla lopp ska ju ridas och det är svårt att säga vem som ska vinna! Det ska bli ett spännande lopp!!

Jag kan glädja "lilla loppan" med att Swing That Cat vinner Derbyt, före Tertio Bloom!:d

ja har inte en aning om vem ja tror tar hem segern men ja kan bara säga fyyyyy vad jag LÄÄÄÄNGTAR TILLS DESS!!!!:love::rofl:

Du hade alltså tänkt träcka en Derbyvinnare på söndag..? :D

Inte mig emot!

Men jag vill också träcka en Derbyvinnare....!! :p

tanken vart det, dom jag träcker brukar ju komma bättre än dina mohaaa ;)

Nänänä. Ni har så fel, Common Sense vinner såklart. :D ;)

Sayf måste ha en bra chans, men man kan hoppas på Moonlight's Kossack vinnar för Skandinavien.

Hoppsan var det "fel" Derby :o

*KL*

Jag plockar nog med Golden Metalimo på min bong också:idea:
(utöver TB o STC)

Oh vilken härlig dag å vilka härliga lopp men vad hemskt med hästen som stegrade sig i startboxen och fastnade med hoven i gallret!det hade kunnat gå riktigt illa men de fick loss den å han verkade oskadd å ohalt när han gick av banan iaf:cry:
Tack o lov för det:bow:

Oh vilken härlig dag å vilka härliga lopp men vad hemskt med hästen som stegrade sig i startboxen och fastnade med hoven i gallret!det hade kunnat gå riktigt illa men de fick loss den å han verkade oskadd å ohalt när han gick av banan iaf:cry:
Tack o lov för det:bow:

vem va det?vad jag måste ha missat mkt!!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka