JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svenska mästaren väntar ivrigt på EM-starten
Moderator
Hästnyheter
Italienska Montelibretti står i veckan värd för EM i fälttävlan för juniorer och young riders, där Sverige har ett lag i den sistnämnda...
Hästnyheter
Cecilia Bergåkra med Izack och Ellen Lindén Urnes med Fairy Tale red den individuella finalen på EM i dressyr för young rider och junior...
Hästnyheter
Cecilia Bergåkra Berglund blev åtta på EM för unga ryttare och Evelina Söderström slutade tia i juniorernas mästerskap i Holland på...
Hästnyheter
U25-ryttaren Irma Karlsson hade stora framgångar 2017. Nu har den svenska mästaren inlett 2018 på topp genom seger i Tyskland. ...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr ni är verkligen fina ihop tycker jag! hon ser ut som en riktig pärla tycker jag. Verkligen min typ av häst i halvblods typ ;) hade jag...
QueenLilith
21 minuter sedan
Svar: 1 038
Visningar: 81 114
Grenar
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag känner också att jag saknar den detaljinsyn som andra verkar ha. För jag antar att man har detaljinsyn och bra koll när man uttalar...
MiniLi
49 minuter sedan
Svar: 272
Visningar: 14 321
Grenar
Det här med muskelskador...
Hästvård Skriver en ammanfattning av dagens åb ifall någon undrar hur det gått.
Fortfarande ungefär lika halt och vet menar att en muskelskada...
Cattis_E
Idag kl 12:33
Svar: 6
Visningar: 476
Vård