Svenska Mästare 2006??

I

isboda

Vilka blev Svenska Mästare i dom olika grenarna?
Resultaten har ju inte kommit ut för söndagens finaler. :banana:

Sv: Svenska Mästare 2006??

Lottis Gripenstam blev svensk mästare i T2 YR:banana:

ja helt fantastiskt! nämnvärt är också hennes resultat med helmingur. A-final i både fyrgång och T1

Lägg in några då! :D
Tog du mycket bilder i V1:an? Min tränare red i den och jag skulle väldigt gärna se bilder därifrån!

Vi vill se bilder:love: Kunde tyvärr inte åka dit och vart verkligen besviken att jag inte hade någon att åka med så det va bara att stanna hemma så nu vill jag se många fina bilder.:angel:

Tack för dom bilderna vi väntar spänt på fler:d

Kan inte heller se...
Vill se bilder på min tränare, Magnus Lindqvist och även på Linda Tommelstad!! :bump:
Kan du inte försöka lägga ut igen?

funkar inte nu eller :(

hehe undras vad du gör för fel, jag är så nyfiken på lite bilder

knapplån

Är det någon som vet vilka som kom med i landslaget? för det är väl bestämt nu.. finns ju inte att läsa någonstans heller... :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fem svenska mästare korades i de fem olika klasserna när Folksam SM i paradressyr avslutades med kürfinaler under lördagen hos...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen ska två nya svenska mästare koras i Mounted Games. Amanda Hogart behåller seniortiteln fram till söndag eftermiddag då...
Svar
0
· Visningar
356
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De svenska mästarna i GDYB heter Klara Solberg och Sabrína frá Fornusöndum. Det var en jämn och spännande a-final.
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Juniorernas sista a-final är över. Svensk mästare i T1 blev Lowa Walfridsson och Dögg från Väbylund.
Svar
0
· Visningar
248
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka