Svenska hollywoodfruar - är det på riktigt???

Billy

Trådstartare
Igår satt jag här hemma, förkyld och hade tråkigt och klickade runt på play-kanaler på datorn. Där hamnade jag på Svenska Hollywoodfruar. Jag har aldrig sett ett helt program för det intresserar mig egentligen inte alls men igår hände det. Jag tittade på de nya programmen och...

ÄR detta verkligen på riktigt??? ÄR dessa personer verkligen så som de framställs i programmet??? Det måste väl ändå finnas ett manus, ressigiör och skrivna roller för inte kan man bete sig på detta sätt? Jag kan se rollerna
Den onda - Gunilla Persson
Den goda - Maria Montazami
Den bortglömda stjärnan - Britt Ekland
Den ung naiva - Åsa ???

Igår satt jag här hemma, förkyld och hade tråkigt och klickade runt på play-kanaler på datorn. Där hamnade jag på Svenska Hollywoodfruar. Jag har aldrig sett ett helt program för det intresserar mig egentligen inte alls men igår hände det. Jag tittade på de nya programmen och...

ÄR detta verkligen på riktigt??? ÄR dessa personer verkligen så som de framställs i programmet??? Det måste väl ändå finnas ett manus, ressigiör och skrivna roller för inte kan man bete sig på detta sätt? Jag kan se rollerna
Den onda - Gunilla Persson
Den goda - Maria Montazami
Den bortglömda stjärnan - Britt Ekland
Den ung naiva - Åsa ???
Jag tror inte dom har manus direkt men det ligger ju i deras egna intresse att göra "bra TV", annars lär dom inte få vara kvar i nästa säsong. Är dock ganska säker på att Gunilla är ungefär så vidrig som hon framstår även om tillfällena ofta är skapade. Försätter man sitt barn i sådana situationer som hon gör, kan man inte vara riktigt klok.

Wow, man måste känna sig himla perfekt om man tycker att det är roligt att sitta och diskutera hur fula andra människors kroppsdelar är. Eller så kanske det är tvärtom, att man känner sig lite missnöjd med sig själv och därför mår lite bättre om man gör ner någon annan?

Wow, man måste känna sig himla perfekt om man tycker att det är roligt att sitta och diskutera hur fula andra människors kroppsdelar är. Eller så kanske det är tvärtom, att man känner sig lite missnöjd med sig själv och därför mår lite bättre om man gör ner någon annan?

Jag tycker bara att deras (plast-)läppar är hemskt fula, mer djupt än så är det inte. Både Britt och Åsa var jättesöta innan de förstörde sina läppar, så himla synd att dom inte var nöjda.

Jag tycker bara att deras (plast-)läppar är hemskt fula, mer djupt än så är det inte. Både Britt och Åsa var jättesöta innan de förstörde sina läppar, så himla synd att dom inte var nöjda.
Jag tycker att de har kvinnorna har rätt att se ut hur de vill faktiskt. Det angår ju liksom bara dem själva.

Det är sorgligt hur kvinnors utseende alltid ska sågas och dissekeras och analyseras.

Har sett några avsnitt och vad jag förstår klipper de ihop serien, Har LITE svårt för Gunilla, Maria M har ju gjort sig ett stort namn genom att medverka och hon verkar ju vara mest normal i mina ögon sett. Min make komenterar alltid Britt att hon var ju så himla läcker som ung håller ju med, såg i något program att hon sa till sin dotter Viktoria att i hennes ålder 40 år så visar man sig inte utan smink, Det är mycket smink och en hel del hjälp även träning för att se ut som Britt gör idag 72 år, Åsa ja vad ska man säga plastkirurg till make och kanske inte nöjd med sitt utseende, Här är det lite maskara som gäller i vardan, dottern berättar vad alla underhudskrämer, mm används till

Jag tycker att de har kvinnorna har rätt att se ut hur de vill faktiskt. Det angår ju liksom bara dem själva.

Det är sorgligt hur kvinnors utseende alltid ska sågas och dissekeras och analyseras.

Klart att dom får se ut så om dom vill. Du överdriver alltid dina inlägg, både män och kvinnor analyseras, men nu gällde denna tråden Hollywoodfruarna och inte Hollywoodmännen. Jag tycker det är sorgligt att dom inte ser hur fina dom är utan botox o dyl. Britt är ju egentligen jättevacker.

Det är väl såpass vanligt i de kretsarna dom rör sig i att det inte anses som lika stor grej (plastikoperationer) som det gör för oss.

Har en kompis som har BRA ekonomi som har vänner som rör sig i "stureplans-kretsar" och dom ser väldigt lätt på det här med plastikoperationer. Nu säger jag inte att alla är sådana, men men...

Vem har sagt att de inte får se ut hur de vill?

Jag tycker du överdriver. Det vore ju märkligt att inte ha någon åsikt alls, det betyder ju inte att kvinnors utseende sågas och dissekeras.
Åsa tycker jag personligen är jätte söt och fin, gillar hennes frisyr och ansikte men just läpparna tycker jag blev mindre bra.

Eller tycker du att vi ska blunda och se ingenting när vi tittar på tv eller går ut på stan?
Jag har svårt att tro att du själv tycker att alla människor är fantastiskt vackra från topp till tå.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka