Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inte på andra profeter heller, men mitt tips är att Gharra'a eller Hespeshal vinnar rabarbloppet, som liggar som V4-2 och LD-1. Tag det som en varning mot att spela dessa två.
Jag stod rakt framför där More like it avlivades. Otroligt skickligt hanterat av personalen! Fort fram med veterinär, upp med avskärmare osv Riktigt tragiskt! Men vilken tapper häst som hoppade ett hinder & fortsatte trava flera 100m med den brutna kotan..
Hästnyheter
Inför omkring 3 500 åskådare på Österängen i Strömsholm lotsade Niklas Lovén tjeckiske gästen Pretty King till en överlägsen seger i EMC...
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.