Svenska Grand National - Strömsholm

Seabaz

Trådstartare
Till helgen är det va? Fortsätter det här vädret blir det naturligtvis en dagsutflykt med picknick dit! Så många år sedan jag var där!

Väntas det härliga hästtävlingar? Har ni några stalltips?! ;)

Sv: Svenska Grand National - Strömsholm

Vad mysigt, då kanske vi ses. :)

Jag har tyvärr inga stalltips. :p

Man kan aldrig lita på väderprofeterna. ;)

Inte på andra profeter heller, men mitt tips är att Gharra'a eller Hespeshal vinnar rabarbloppet, som liggar som V4-2 och LD-1. Tag det som en varning mot att spela dessa två.

Kl

Vad hände i GN, jag hörde att Nathalies häst bröt benet men det står ingenting om det nånstans? :(

Nordens största häcklöp och TV4 kunnde inte ens vissa en startlista innan starten gick!

Men det var ju snällt att vi fick se 1/2 loppet :devil:

Jag stod rakt framför där More like it avlivades. Otroligt skickligt hanterat av personalen! Fort fram med veterinär, upp med avskärmare osv Riktigt tragiskt! Men vilken tapper häst som hoppade ett hinder & fortsatte trava flera 100m med den brutna kotan.. :cry:

Haha!! Land of the midnight sun... Som om solen sken dygnet runt även i Stockholmia...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Inför omkring 3 500 åskådare på Österängen i Strömsholm lotsade Niklas Lovén tjeckiske gästen Pretty King till en överlägsen seger i EMC...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Strömsholmshästen Mutadaffeq skrev historia när Svenskt Grand National avgjordes i lördags vid Strömsholms slott. En seger som...
Svar
0
· Visningar
422
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Lördagen den 15 juni är det åter dags för hästkapplöpningar vid Strömsholms Slott. Huvudnumret är Skandinaviens mest prestigefyllda...
Svar
0
· Visningar
294
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den 5 juni utmanar Sveriges bästa hinderjockeys Ridskolan Strömsholms lag i banhoppning på Strömsholms Slottsbana mitt under...
Svar
0
· Visningar
398
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka