Svenska-engelska

Om du vill vara riktigt brittiskt artig funkar något i stilen med:

"Excuse me sir, I'm so sorry to bother you, but I think you may have possibly missed your stop. Terribly sorry for the interruption, I hope I'm not being too much of a bother, but I thought you might want to know. Have a lovely day!"

:D

(OBS jag rekommenderar inte att testa detta utanför UK:s gränser, och förmodligen inte inom UK:s gränser heller...)

Är det i Yorkshire lägger du till ett luv eller två.

"Excuse me sir, I'm so sorry to bother you, but I think you may have possibly missed your stop. Terribly sorry for the interruption, I hope I'm not being too much of a bother, but I thought you might want to know. Have a lovely day!"

(OBS jag rekommenderar inte att testa detta utanför UK:s gränser, och förmodligen inte inom UK:s gränser heller...)
Det här är rena Monte Pyton :laugh:
Precis deras sätt att gravallvarligt dra allting till sin spets

Risken är att man missar två stopp till innan man fått fram budskapet....

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
640
Senast: Alexandra_W
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 469
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024