JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svensk rankingsuccé: Två topp 10 i både dressyr och hoppning
Moderator
Hästnyheter
Det väntar godbitar i ’s-Hertogenbosch, Amsterdam kommande helg. Världsekipage i både hoppning och dressyr ska göra upp i årets första...
Hästnyheter
Världsettan Henrik von Eckermann hoppade bort sig – men det blev ändå svensk dominans i Strawberry arena.
Peder Fredricson toppade en...
Hästnyheter
Världsettan Henrik von Eckermann hoppade bort sig – men det blev ändå svensk dominans i Strawberry arena.
Peder Fredricson toppade en...
Hästnyheter
Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Emojis
Tjatter Jag vet inte hur man tar den där bilden, men jag tror vi är lite tvillingsjälar! :D
Sel
Alldeles nyss
Högerregeln
Juridik & Ekonomi Hu så hemskt! Jag har ingen aning om hur den bilen jag åkte med lyckades ta sig ut, men han bodde i Paris och hade väl ngt trick.
I det...
Badger
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Och så fort jag gick ur tråden så lyckades jag se HvEs typ resultat på buke 😂 (var en risk jag var villig att ta), så då jag jag lila...
Ceta
3 minuter sedan
Svar: 996
Visningar: 31 387
Allmänt
Skoning
Hästvård Jag har aldrig hål för tåbrodd och jag samma slags skor sommar som vinter. Händer ibland att hovslagaren sätter på skor utan broddhål...
MiniLi
39 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 141
Vård
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Jag vet att det finns en hel del som som vill betala och en hel del som inte vill det och alla gör som dom vill. Jag skriver bara att...
Nota
42 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
Idag kl 12:52
Svar: 60
Visningar: 4 161
Avel