Svea Ridbyxor

Sparvoga

Trådstartare
Svea Ridbyxor - Carnival Hip Huggers från SVEA

Någon som beställt nåt från Hov otass?? Eller som haft svea ridbyxor, beställde precis ett par därifrån helskodda, antagligen rea för det blev 397:- med frakt :banana: Undrar om man blitt lurard eller om dom är bra??
Carnival Hip Huggers från SVEA heter dom

Senast ändrad:
Sv: Svea Ridbyxor

Ska till de krokarna imorgon, jag tror jag får titta in och titta vad de har.

Låter onekligen billigt, har du fått orderbekräftelse så det inte är en tröja eller något annat fel?

Japp, har fått orderbekräftelse där det står att det är ridbyxorna... Skriv gärna eller pm:a om du är in där och klämmer på dom :p så man vet vad man har att vänta.....

Tack för tipset! Har just beställt ett regntäcke och ett ridtäcke därifrån som var på rea :bow: :banana: :bow:

Vill oxå ha!!!! Vet en som har såna och hon är supernöjd....tänkte oxå beställa men vad står storlekarna för 76 t o m 92 finns det!!!!

Nu har jag oxå beställt ett par ett par chockladbruna :p med svart skoning..men det blev 331 med frakt och då beställde jag även en borste oxå :confused: ...Det kanske e olika....

Sv: Svea Ridbyxor - Carnival Hip Huggers från SVEA

Svea, är det samma som gör Svea Sverigetäcket ? Eller som gör Svea kläderna?

lånar....

Kollade på ett av SVEA täckena (ett rutigt regntäcke för 549 kr). Kostar det 549 kr nu EFTER rabatten, eller är det 50 % på 549 kr? Någon som vet?

Sen undrar jag allmänt om någon vet hur dom täckena är? Kvalitet, passform o s v.

Detta alltså:

svea%20utegangstacke.gif

Du får en orderbekräftelse på mailen och där står det rätta priset dvs 50% rabatt.Men täcket jag ville ha var slut :crazy:

Haha, jag har visst läst lite dåligt, trodde dom var helskodda... :angel: jaja, dom kan ju vara bra ändå!!!

Liknande trådar

A
Utrustning Jag behöver hjälp! Köpte ett par superbra ridbyxor förra vintern, i bomull, helskodda. Jättesköna! Nu upptäckte jag i höstas att dom...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: alac
·
P
Hästvård Hejsan Min ponny har nu varit halt sen i början av augusti, och har nu fått diagnosen belastningsfång av veterinär o hovslagare. Nu... 2
Svar
21
· Visningar
3 861
Senast: Sar
·
Utrustning Är på jakt efter nya ridbyxor, har förvisso inte råd att köpa några just för tillfället men ska investera i ett par stycken i slutet av...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Nomsan
·
C
Utrustning För någon vecka sedan hittade jag att par märkes ridbyxor som satt riktigt bra och var till ett väldigt bra pris för att vara det...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Choklad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka