Svartsjuk kisse..

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare SessCa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 677
S

SessCa

Den ena av mina kattbröder är väldigt social,han ska vara med när man duschar, när man äter, när man sover och just nu sitter han och spinner i mitt knä, far fram och tillbaka och puffar mig i ansiktet med nosen och tassarna trotts att jag inte ens rört honom. :D

Supermysigt när båda kattbröderna är väldigt sociala.
Men den andra, lill-pissen, är väldigt svartsjuk. Han puttar sig upp bredvid den andra och fräser så han ska lämna plats..
Inte lika gulligt... :crazy:
Jag försöker gosa lika mycket/lite med dem, och vanligast funkar det bra förutom när storebror stjäl all uppmärksamhet, då blir det lite tjinkigt.

Är det här något jag ska vara lyhörd över?
Kan det bli större problem framöver.

Just nu går det iaf relativt fint.
Ena pissen leker flygplansmotor i mitt knä och den andra ligger på bildskärmen och trynar. :D

Sv: Svartsjuk kisse..

Var glad att dom är s-sjuka på varandra :D min är toksjuk bara min son kommer innanför dörren :crazy:
Sitter vi i soffan så ska kissen ligga emellan pratar vi så ska HAN kelas med och får han en chans att pinka på min sons kläder så gör han det :mad:
När sonen bodde hemma så fick man vakta kissen för han pinkade på sonens:kläder, i sängen & helst på kudden, i hans väskor i hans keps m.m

Att dom är avundsjuka på varandra är vanligt, du skulle se min kisse om kattmamman råkar vara i min närhet :D

Sv: Svartsjuk kisse..

Ah, det låter verkligen inte kul. :crazy:
Lillkatten reagerade så där när pojkvännen flyttade hit.
Sprang och pissade i sängen när vi sov. :crazy:
han reagerar alltid så vid omställningar, då pissar han överallt.

Tur att jag inte har barn än då. :eek:

Liknande trådar

Katthälsa Har två honkatter, den ena på 1 år och den andra på 10 månader. Båda kastrerade. "Stora katten har jag haft sen hon var 12 veckor och...
Svar
0
· Visningar
1 309
Senast: Mahonia
·
Katthälsa Igår fick jag hem min alldeles fantastiska kattunge :love: och allt går super bra! Hon fick träffa min andra katt en stund igår kväll...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: Piek
·
Övr. Katt Ja nu blev ju rubriken inte helt 100 men hursomhelst! Vi skaffade en kattkompis till vår heliga birma (hankatt) i oktober förra året...
Svar
10
· Visningar
2 232
Senast: Aliche
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite... 2
Svar
33
· Visningar
8 526
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka