Svartsilversköldpadda eller blåsilversköldpadda?

Lyan

Trådstartare
Jag har alltid undrat över mina syskons katt. Var hon svartsilversköldpadda med väldigt ljusa röda fläckar eller svar hon blåsilversköldpadda med väldigt mörka toppar?
2016-07-03%20(2).webp

Hade det inte varit för tassarna så hade jag nog definitivt sagt svartsilver med ljusa röda fläckar
2016-07-03%20(5).jpeg

Jag har tyvärr inga bilder på henne när hon var liten, men då såg hon blå ut

Ut i från bilderna, ville jag sagt svartskölpaddsilver(tigré/spotted)
Jag också, tills jag kommer till tassarna 😅
Blått blir ju väldigt mörkt ihop med silver. Vad säger trampdynorna?
Aha. Hon lever tyvärr inte längre så jag vet inte hur trampdynorna såg ut. Men när hon var liten så var jag säker på blåsköldpadda fram tills jag såg henne igen när jag tog dessa bilderna

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
294
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
771
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
366
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka