Svårt hitta info om sin häst!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lainen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 881
L

lainen

Är det nån vänlig själ som kan tala om för mig hur o vart man kan vända sig om man letar efter tidigare stall,uppfödare på sin häst???(Halvblod)Ska väl inte vara så svårt men jag hittar NADA! :mad:Har efterlyst här på buke,2 gånger och skickat mail o skrivit på gästböcker på de ridskolor i de distrikt han skulle stått på...men nu ger jag upp! :cry:Är det nån som kan hjälpa mig???Vore såååå tacksam då! :bow:

Jag tror att det är nästintill omöjligt. Informationen FINNS inte lagrad särskilt nånstan vad jag vet.

Du har ju köpt hästen av någon. Börja där. Fråga var hon/han har köpt den och gå bakåt i tiden.

jag gjorde som Xeline sa... med den häst jag har nu... och det funkade jättebra.. alla gamla ägare blev jätteglada när man ringde..

Liknande trådar

Avel Efter att ha bedrivit trav-avel ett tag så har nu en halvblodsmärr ramlat in på gården. ;) Så nu kommer lite frågor till er med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 337
Senast: gylle
·
Hästvård Vet inte om detta borde stå på hästvård - men jag antog att jag kan få fler napp här på avel efterssom det lär finnas några hingstar som...
Svar
8
· Visningar
5 786
Senast: Kookaburra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka