Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fler sjuka hastar just nu tror jag inte, daremot sa ar det semestertider... Aven veterinarerna har semester och kliniken ar sakert bara halvbemannad, darav problemet med tider.
Det är ju även semestertider, så det spelar ju in lite oxå.
Jag ska på återbesök med min ena ena häst för tredje gången. Får vänta sex veckor istället för tre som med de andra återbesöken.
Just för att det är semester...
Hästnyheter För att förbättra välfärden införs ett nytt championatsprogram för fyraåriga dressyrhästar i Sverige. Programmet ska minska belastningen...
Hästmänniskan Jag skulle säga att du kan hitta en sån häst för din budget med lite tur.
Lägg ut köpesannons och se vad du får för svar.
Köpte min för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.