Svårighetsgrad

E

Emilson

Hej, jag har ridit på ridskola i tre år & ridit privathästar i fyra år. Nu skulle jag vilja ställa upp i en lätt dressyrtävling, jag har aldrig tidigare tävlat i dressyr. Något liknande ett Märke II program ska det helst vara. Men, jag vet inte hur det är med alla dom här svårighetsgraderna, LC:a eller vad dom nu heter. ^^ Skulle vilja ha lite hjälp med det här då, vilken svårighetsgrad som har vilken förkortning. Snälla! :confused:

Sv: Svårighetsgrad

Det finns en nålad tråd längst upp på forumet dressyr, där hittar du alla dressyrprogram.

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka