Har precis flyttat min lilla dam till ett nytt stall och efter det så gå det inte att hämta henne ihagen utan hon bara springer iväg...Hon ser just nu ut som ett lermonster då jag inte fått tag på henne på några dagar (skimmel som egentligen brukar ha täcke men stallägaren var rädd att nån skulle skada sig nu i början så hon går utan) Hon var jobbig att fånga när jag fick henne men det har varit problemfritt nu hela hösten och hon har t.o.m. gått fram till mig självmant så jag hoppas väl att hon ska lugna sig snart och sluta upp med detta men är det någon som har tips på hur man ska få in henne? eller iaf kunna gå fram och gosa med henne i hagen? Annars tycker jag att hon kommer att få det så himla bra på detta ställe då hon få en stor härlig box,stor härlig hage (som hon inte vill lämna) och äntligen massor av rid/körvägar Ska också själv hyra ett hus på gården så jag hinner med mer pyssel med henne när jag väl har flyttat in. Så jag känner mig lite nere att hon bara sticker ifrån mig nu när jag offrat min lyxlägenhet inne i stan för att kunna vara hos henne mer..