Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tja jag vet inte... Både och. Snön gör att det blir fuktigare och därmed lättare att spåra, men samtidigt gör ju snön att det fastnar mindre vittring. Mina hundar kan spåra tvärs över en snöig parkering och gå efter rätt spår trots att många andra korsat parkeringen.
Mina hundar nosar och spårar MYCKET mer när det är snö på en plan än när det inte är snö. Men själva spårarbetet blir nog sämre
Är det myckets snö så kan man ju använda sina gena ögon istället för hundens näsan!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.