svanskappa

sassiball

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan köpa en svanskappa till en ponnysele? verkar bara finnas till sadel och det är ju inte samma fäste.

Sv: svanskappa

tack så mycket, det visade sig omöjligt att få tag i en sådan svanskappa jag var ute efter så det fick bli en svanskappa till sadel för stor häst, den når fram till däckeln (tror jag det heter) . Jag köpte en begagnad bröstsele för att tömköra ponnyerna lite och säljaren påstod att man lätt kunde köpa en svanskappa till, men jag kunde då inte hitta någon. Hoppas det ska funka som jag tänkt mig nu, det är inte någon baksele till.

Sv: svanskappa

Ok, jo jag såg att de hade några i lite lyxigare/dyrare variant, men då jag köpt en enkel sele bara för tömkörning så tyckte jag det blev lite overkill liksom.

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
419
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är inte bara OS som drar igång de närmaste dagarna. Det är även flera Europamästerskap som ska avgöras. Här finns allt du behöver...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
352
Senast: Anna-Bella
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
536
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur