S
Silly
Min pålle har rätt så ful svans, den är inte fågelbo men det ser ut som att man klippt den på sidorna högst upp (som ridskolehästar brukar ha) och att man låtit den växa ut. Jag har haft henne i tre och ett halvt år nu och aldrigt gjort mer än toppat svansen, ändå ser den likadan ut som när jag köpte henne.
Hon är avmaskad men det händer att jag ser henne klia svansen när hon står i boxen. På sommaren brukar den hålla sig lite finare (bilderna är från i våras eller somras). Nu ser den bara schavig ut. Dessutom ser den så sliten ut "mitt i". Jag borstar den sällan och har provat att låta bli att borsta under en längre tid men det hjälpte inget vidare. hur håller man svansen fin, alternativt fixar till den så det ser lite bättre ut?
Lägg märke till det blekta taglet
Ser stubbig ut på sidorna
Hon är avmaskad men det händer att jag ser henne klia svansen när hon står i boxen. På sommaren brukar den hålla sig lite finare (bilderna är från i våras eller somras). Nu ser den bara schavig ut. Dessutom ser den så sliten ut "mitt i". Jag borstar den sällan och har provat att låta bli att borsta under en längre tid men det hjälpte inget vidare. hur håller man svansen fin, alternativt fixar till den så det ser lite bättre ut?
Lägg märke till det blekta taglet
Ser stubbig ut på sidorna