Kan intyga att det gäller numera också Mälardalen. Resultat av en lunchpromenad - en systemkasse, en kompostpapperspåse -
Underbart

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan intyga att det gäller numera också Mälardalen. Resultat av en lunchpromenad - en systemkasse, en kompostpapperspåse -
Fynd igår:
Visa bifogad fil 19215
Jag ger alltid bort, så jag är tyvärr till ingen hjälp.Ni som plockar blomkålssvamp - hur lagar ni till dem för att smaken ska bli god? Jag har bara provat en gång och måste gjort totalt fel för smaken blev väldigt ”speciell”![]()
Jag brukar göra sås. Förvälla, smörsteka, reda, typ. Supergott om man har lite svart trumpetsvamp att blanda i ocksåNi som plockar blomkålssvamp - hur lagar ni till dem för att smaken ska bli god? Jag har bara provat en gång och måste gjort totalt fel för smaken blev väldigt ”speciell”![]()
Har mer kantareller än nånsin i år. Konstigt iom att det har varit så torrt. Men dom verkar ha satt raketfart när regnet äntligen kom.![]()
Jag brukar göra sås. Förvälla, smörsteka, reda, typ. Supergott om man har lite svart trumpetsvamp att blanda i också![]()
Har mer kantareller än nånsin i år. Konstigt iom att det har varit så torrt. Men dom verkar ha satt raketfart när regnet äntligen kom.![]()
Jag fick svar i en Facebook-grupp. Längst ner till vänster är slank Karl Johan. Ovanför den är strävsopp. På högra sidan är grynsopp.Någon som vet vad jag fått med mig hem?
![]()
![]()