Jag vet tråden är gammal och använder redan ekodes men vad kan man göra invärtes för barn? Kan man ge tex kaprylsyra och hjälper det? Finns det något annat sett tex tabletter mot SIBO? Barnet har fått munskölj av VC, vet ej märke, men så fort kuren avslutas så kommer det tillbaka inom en vecka. Sprayar fötter/händer med ekodes för att hjälpa till men det känns som det är invärtes vi måste komma åt. Barnet kliar tydligen sönder sig på natten nu när det blivit så varmt.
 
Lindex har boxershorts för dam med långa ben i lite olika varianter. Finns i stretchigt tyg. Funkar för mig då jag även lätt får skav av byxsömmarna men löser ju också problemet med att boxershorts ibland åker upp.
 
Aha! Vet dock inte om sådana passar mig. Jag har fettvalkar på insidan av låren som aldrig försvinner oavsett hur mycket jag går ner i vikt. Så låren gnider mot varandra och det som går ner på låren kan åka upp.
Kör då med kroppspuder eller barnpuder så det hålls torrt. Kan tänka mig att zinksalva också kan hjälpa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 479
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 800
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 025
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp