Svalur från Örvik

E

eveline_s

Hej,

Min första tråd här, tog ett tag. haha!

Förra månaden var jag och la en handpenning på ett silversvart fint föl.

Min fråga är den:
Någon som har en Svalur avkomma eller erfarenhet av dem? vill ha bilder och all info ni kan komma på!
sdc14760_177086859_thumb.jpg

(hoppas bilden fungerar)

Sv: Svalur från Örvik

Jag ägde en Svalur avkomma i 2år ungefär, sålde honom i slutet på sommaren.
Ägde honom från när han var 3-5år.

Verkligen en super trevlig häst! Han hade mycket pass i sig (men det hade resten utav syskonen också, så det var nog mamman som stod för dem "dragen"). Han var en cool och trevlig ridhäst helt enkelt. Tyckte om honom jätte mycket :) men tyvärr hade han inte tillräckligt stort steg och talang då jag vill tävla på lite högre nivå. Hade jag haft ekonomi hade jag haft kvar honom.

Sv: Svalur från Örvik

Jag har en Svalur avkomma jag själv fött upp. Hon är en jätte trevlig häst. Väldigt modig och trygg i sig själv. Hon var enkel att rida in, har börjat tölta nu i höstas även det gått bra. Visar inte mycket pass för tillfället känns mer som en 4 1/2 gångare.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 822
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 401
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 338
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025