Svalare smidigare ridskor

trofé

Trådstartare
Söker tips på ridskor som är svalare och smidigare än mina stålhättejodphurs jag har nu. Tror hellre något mer åt sportskomodell än jodphursmodell. Tretorn fanns ju förut, tror inte att de säljs längre. Finns det andra märken och modeller som är hyggligt lätta och smidiga som jag missat?

Jag tycker ju att mina Lugano är lätta och smidiga, men de är ju jodpurs och i skinn, så riktigt svala blir de väl aldrig... Väldigt sköna att gå i, sköna sulor liksom.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 489
Senast: valy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 840
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv