Sushibuffé Göteborg

BaconBob

Trådstartare
Som nybliven sushifrälst letar jag efter en bra buffé i Göteborg, vill gärna att det även ska servera annan mat då min god vän aldrig ätit sushi och jag vet att man sällan tycker detta är en höjdare vid första provsmakningen.

Tack på förhand. :)

Tyvärr får jag nog säga att regel nummer ett när det gäller att hitta bra sushi är att det inte ska vara buffé. Bra och buffé går sällan ihop öht och särskilt inte när det gäller sushi..

Men det finns ju många sushirestauranger som har annat än sushi också :)

Den enda restaurang jag känner till som har sushibuffé är Göteborgs Wok, men det är ju inte den bästa sushin stan har att erbjuda.

Tyvärr får jag nog säga att regel nummer ett när det gäller att hitta bra sushi är att det inte ska vara buffé. Bra och buffé går sällan ihop öht och särskilt inte när det gäller sushi..

Men det finns ju många sushirestauranger som har annat än sushi också :)
OK, men jag är inte finsmakare än, så jag klarar mig nog på OK sushi, vill gärna ha buffé varianten så jag kan ta vad jag vill ha för sorter utan att veta vad de heter ;)

Haiku på Drottninggatan har bra sushi på rullband, dock tror jag inte att de har annat än sushi. Sushin på Göteborgs wok lämnar en del övrigt att önska.

Som nybliven sushifrälst letar jag efter en bra buffé i Göteborg, vill gärna att det även ska servera annan mat då min god vän aldrig ätit sushi och jag vet att man sällan tycker detta är en höjdare vid första provsmakningen.

Tack på förhand. :)

Kanske skulle du söka efter ett bra ställe med BLTs istället?

Sorry, men ditt nick och sushi gick liksom inte ihop.

:D

Restaurangen med det fantasifulla namnet Super rullband sushi på Kungsgatan har ätbara sushi och riktigt goda andra rätter.

Liknande trådar

Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 341
Senast: annersia
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
570
Senast: Freazer
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 227
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar