Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OK, men jag är inte finsmakare än, så jag klarar mig nog på OK sushi, vill gärna ha buffé varianten så jag kan ta vad jag vill ha för sorter utan att veta vad de heterTyvärr får jag nog säga att regel nummer ett när det gäller att hitta bra sushi är att det inte ska vara buffé. Bra och buffé går sällan ihop öht och särskilt inte när det gäller sushi..
Men det finns ju många sushirestauranger som har annat än sushi också
Som nybliven sushifrälst letar jag efter en bra buffé i Göteborg, vill gärna att det även ska servera annan mat då min god vän aldrig ätit sushi och jag vet att man sällan tycker detta är en höjdare vid första provsmakningen.
Tack på förhand.
Hade du frågat mig för två veckor sedan så hade jag sagt att jag och sushi inte heller gick ihop men plötsligt hände detKanske skulle du söka efter ett bra ställe med BLTs istället?
Sorry, men ditt nick och sushi gick liksom inte ihop.
Den verkade lovande där bör vi båda hitta något ätbart. Tack!Restaurangen med det fantasifulla namnet Super rullband sushi på Kungsgatan har ätbara sushi och riktigt goda andra rätter.