Superglad!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Wishes
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 586
Sv: Superglad!

Min lilla fröken har blivit så här stor nu
bild.jpg

Visst e hon go :love:

Mumsfillibabba :) :) :)

Eftersom jag missat henne innan...namn och stam....är en obotlig "samlare" av sådant....

Min vännina som tidigare fött upp siameser och orientaler tittade på Whises siames och sa att självklart är det en fin siames med den stammen och uppfödaren...:)
Och det inte bara för att hon älskar tabbymaskade siameser bäst....

Roligt att höra! han är helt underbar! temperamentet är bara så himla bra! URMYSIG! Får ställa honom sen i aug. sep. i år tänkte jag! :)

bilderna ljuger lite så sätt. Han är inte så stor! Tyckte också han såg stor ut på bilderna :smirk: Skall ta nya tänkte jag :)

Han är 5 månader nu. =) Axel är en ganska stor kille, men fin *ler*

Hon heter Viska's Feliz.
e: Dream of Silk Dimma
u: S*Fursten's Donna Karan

Har ställt ut henne en gång (IDP) och det gick verkligen superbra Fast jag är inte så haj på det där med utställningar (var även min första) så vi får väl se i framtiden... Skoj var det i alla fall (hon fick Ex1, BIV, DB och blev publikens favorit) så matte och uppfödare var superstolta :)

Det var en rejäl debut....:) :) :)

Klart du ska ställa ut din vackra siames fler gånger....

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
31
· Visningar
1 188
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka