V
Vinna
Hade tänkt kvala min häst i monté nästa år(4:a då) då hon inte gillar att bli körd då hon kan kicka ganska reällt, så frågan är om hon måste göra ett sulkykval först eller inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Vinna?
Fått ordning på henne nu?
Är hon kvalad ngn gång? Då räcker det. Då kan du kvala med henne direkt i monte. Så kolla om hon har ngt godkänt kvallopp bakåt i tiden.
Oj, vad många ägarbyten den hade.
Den har inte stannat länge på många ställen.
Vad jag fattade det som så slog hon inte alltid utan mest faktiskt när det fanns en bil i närheten...konstigt.
de gångerna hon gjorde det så var det när bilen åkt förbi, undra om hon kanske ser eller hör dåligt
Hmm, jag är ganska övertygad över att när hon stod vid vårat stall att hon aldrig kördes med spö...hon hade inte varit körd på flera månader när hon kom och gick bara långsamt/motion..möjligtvis att dom hade med för att endast korrigera...men hon är ju tjej och dessutom röd också
Som jag förstått det så kan du kvala henne i Norge utan att ha ett godkänt sulky kval. Känner en amatörtränare på Romme som har samma problem som dig med att deras häst inte klarar av att gå riktigt framför vagn, men under sadel går det jättebra.