Sulky-upphängning på transporten?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Konie
  • Startdatum Startdatum
K

Konie

Ni som har upphängningar för sulky på er transport... Hur ser dom ut? Behöver goda idéer nu.... Ska få maken att tillverka ät mej och då frågar han hur de ser ut.... Bra fråga.... Inte vet jag! Så bilder skulle underlätta mitt liv. :)

Sv: Sulky-upphängning på transporten?

Haha, har bett min svärfar tillverka till mig :-)
Så jag behöver med förslag o ritningar.
Har annars önskat mig i julklapp från släptillverkaren.
Borde finnas billigare.

De som finns är ju ruggigt dyra!

Ni som har upphängningar för sulky på er transport... Hur ser dom ut? Behöver goda idéer nu.... Ska få maken att tillverka ät mej och då frågar han hur de ser ut.... Bra fråga.... Inte vet jag! Så bilder skulle underlätta mitt liv. :)

Jag kan ta kort idag på de hemmagjorda sulkyupphängningar vi har... Lägger in dom ikväll.

Ska försöka komma ihåg att ta kort jag också

Ja gör det !!! Min make morrar nu när han förstått att han kommer att TVINGAS göra något åt detta. Det var visst enkelt att säga" fixa bara lite bilder du gumman, så ska du se att jag fixar det här". Nu uppdagas snart "sanningens minut" för honom.... Mohahaha....!!!!

Vet inte om dessa bilder kan vara tillnågon hjälp. Det beror ju lite på hur transporten ser ut baktill också.
799.jpg

10436311.jpg

sånna där har vi också.. då behöver jag inte lägga in nån bild på våra då..

Jag är inte stans bästa fotograf, men... En liten hint om hur man kan göra det "hemma-gjort".

Tack!

Miss Lion... Fattar inte hur de sitter fast....

Fler förslag?

måste säg att dom såg lite för odisktreta ut för min del ;-)

SKa visa svärfar dom som oki visade, det är ju så dom ser ut man köper ungefär.
Han e rätt händig svärfar så hoppas han kan göra nåt diskret. Typ något som får att vika in.
Antar att dom som du visa miss lion går enkelt att ta bort?

måste säg att dom såg lite för odisktreta ut för min del ;-)

SKa visa svärfar dom som oki visade, det är ju så dom ser ut man köper ungefär.
Han e rätt händig svärfar så hoppas han kan göra nåt diskret. Typ något som får att vika in.
Antar att dom som du visa miss lion går enkelt att ta bort?

Det är ju ett hemmabygge...;)
Japp, det är gör-enkelt att ta bort dom. Jag skulle ha bett någon tagit korten när jag satte fast dom, lättare att se då.

Vet inte om dessa bilder kan vara tillnågon hjälp. Det beror ju lite på hur transporten ser ut baktill också.
799.jpg

10436311.jpg

Sånna här upphägningar köpte vi av en Umesläps återförsäljare för 1000 kr, tycker iaf jag var rätt överkomligt.

alldeles för dyrt ;-)

Ne, kanske inte. 2000 skulle väl nästan värmlands kosta.
Kan man köpa var i från som helst, passar dom tros?

alldeles för dyrt ;-)

Ne, kanske inte. 2000 skulle väl nästan värmlands kosta.
Kan man köpa var i från som helst, passar dom tros?

De vi köpte var avplockade från ett annat släp ( ett krockat ) , så man kan juh ringa runt å höra sig för hos de som tar in i inbyte osv.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Blyger
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
951
Senast: Tuvstarr
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 534
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar